Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասում են...

Ասում են...
26.08.2008 | 00:00
.թե Սևանից ոռոգման նպատակով ջուր արտամղելու մասին կառավարության վերջին օրենսդրական փոփոխությունը խորհրդարանում «հորով-մորով» անելու դիմաց «կապուտաչյա գեղեցկուհու» ափին գտնվող օբյեկտների տերերից վաղօրոք բավական կլորիկ գումարներ են հավաքագրվել։ Ճիշտ է, այս վճարովի լոբբինգի համար բոլոր օբյեկտատերերն էլ պարտաճանաչ «մուծվել» են, սակայն ասում են, թե ոմանք դա արել են ընդգծված դժկամությամբ։ Սամվել Ալեքսանյանը, օրինակ, որ նույնպես ափամերձ կացարաններ ունի, բողոքել է, թե դրանք մեկ-երկու ամիս են միայն գործում և այնքան եկամուտ չեն տալիս, որ ամեն տարի իրենից հաստատագրված «նալոգ» պոկեն։ «Էլ չեմ տալու, պը՛րծ»,- զգուշացրել է հանրապետության շաքարի «մագնատը»։
Դիտվել է՝ 4516

Մեկնաբանություններ